NørregadeTeatrets populære ”syng-drik-og syng med aften”, og temaet er i aften ”Dansktoppen”, og det kan vel næppe være mere bredt…?
Så vi skal synge alle de glade, triste, smukke, bevægende og fjollede sange i årenes løb er strømmet ud af radioen, når Dansktoppen var på programmet.
Aftenen starter med en dejlig forret og forårsbuffet fra Landsbyen.
Jørn Bonde og hans orkester spiller op – og NørregadeTeatrets kor synger for!
Det bliver top-sjovt! Kom og syng med!
|
Spis, drik og syng med! |
|
|
|
|
A-stole |
B-stole |
|
Løssalg |
415,00 |
395,00 |
|
Abonnementspris |
370,00 |
350,00 |
|
Unge under 25 år |
340,00 |
315,00 |
|
Gruppe +20 personer |
380,00 |
355,00 |
